اللهم انا نرغب الیک فی دوله کریمه

۱۳۸۷ بهمن ۲۶, شنبه

ضوابط پرداخت عيدي 250هزار توماني امسال تعيين شد

ضوابط پرداخت عيدي 250هزار توماني امسال تعيين شد
26/11/1387
هيئت وزيران با تعيين مبلغ 2 ميليون و پانصد هزار ريال به عنوان عيدي و پاداش پايان سال کارمندان و بازنشستگان، به همه دستگاه‌ها اجازه داد در صورت موافقت هر يك از كاركنان، اين عيدي را بصورت سكه بهار آزادي با 10 درصد زير قيمت بازار رسمي و ما به التفاوت بهاي سكه (با 10 درصد زير قيمت رسمي) تا رقم 250هزار توماني عيدي، را به صورت نقدي به آنان پرداخت کنند.
به گزارش پايگاه اطلاع‌رساني دولت، هيئت وزيران به پيشنهاد معاونت برنامه‌ريزي و نظارت راهبردي رئيس‌جمهور و به استناد ماده واحده قانون نحوه پرداخت عيدي به كاركنان دولت، ضوابط پرداخت پاداش آخر سال 1387 را تصويب کرد.
بر اين اساس، همه وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها، موسسات و شركتهاي دولتي، نيروهاي مسلح، نيروي انتظامي و قوه قضاييه مجازند به كاركنان خود (رسمي، ثابت، پيماني، خريد خدمت، قراردادي و موقت) و همچنين اعضاي هيئت علمي دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالي و تحقيقاتي كه به طور تمام وقت اشتغال به كار دارند، مبلغ ثابت 250هزار تومان به نسبت مدت خدمت تمام وقت در سال 1387 به عنوان پاداش آخر سال (عيدي) در بهمن‌ماه سال جاري از محل بودجه مصوب پرداخت کنند.
ممنوعيت پرداخت پاداش مازاد به مديران دولتی
مجامع عمومي شركت‌هاي دولتي نيز موظفند از پرداخت هرگونه مبلغي تحت عنوان پاداش، عيدي و غيره به غير از مبلغ مندرج در اين تصويب‌نامه به مديران اين شركت ها خودداري کنند. رؤساي مجامع شركت‌هاي دولتي موظفند گزارش اجراي اين تصويب‌نامه را به معاون اول رئيس جمهور ارسال كنند.
همچنين همه دستگاه‌هاي موضوع ماده واحده قانون نحوه پرداخت عيدي به كاركنان دولت – مصوب 1374- مكلفند فقط مبلغ پاداش موضوع اين تصويب‌نامه را پرداخت نمايند و پرداخت هرگونه وجه ديگري ممنوع است. سازمان حسابرسي يا حسابرسان قانوني شركت‌ها مكلفند نظارت لازم را اعمال و موارد خلاف را گزارش نمايند.
منبع: پایگاه اطلاع رسانی دولت؛ http://www.dolat.ir/NSite/fullstory/?id=174859&Title=ضوابط

هیچ نظری موجود نیست: